تاثیر سایز آلت تناسلی بر رابطه زناشویی

تاثیر سایز آلت تناسلی بر رابطه زناشویی

تاثیر سایز آلت تناسلی

طول آلت تناسلی مردان بر تجربه لذت جنسی تأثیر مستقیمی ندارد. در واقع، اندازه و طول آلت تناسلی بیشتر تأثیری بر لذت جنسی ندارد و عمدتاً برای انجام فعالیت جنسی به کار می‌رود.

آیا سایز بزرگ آلت تاثیر منفی دارد؟

به هر حال، می‌توان گفت که اندازه آلت تناسلی مردان ممکن است بر روی راحتی همراه با فعالیت جنسی تأثیر بگذارد.

برای مثال، اگر آلت تناسلی بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک باشد، ممکن است منجر به بروز عوارضی مانند درد، خارش، تحریک و یا آسیب‌های دیگر شود که به عنوان ناشی از فعالیت جنسی هستند.

به طور کلی، لذت جنسی بیشتر به عواملی مانند ارتباط عاطفی، روابط جنسی، تکنیک‌های جنسی، وضعیت جسمانی و سلامتی، وضعیت روحی، و نوع فعالیت جنسی بستگی دارد و نه به اندازه آلت تناسلی.

اگر دچار اختلالات جنسی و به دنبال افزایش لذت جنسی در رابطه هستید، با مراجعه به داروخانه اینترنتی پرتو دارو به حل مشکل خود بپردازید و از مشاوره رایگان پزشکی بهره مند شوید. .

در این مقاله درباره تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی اشاره کرده ایم.

طول استاندارد آلت تناسی مردان چقدر است؟

میانگین طول آلت تناسلی مردان در حالت ایستاده (ارتفاع) حدود 12.9 تا 16 سانتی‌متر (5.1 تا 6.3 اینچ) و در حالت خاموش (طول دراز) حدود 7.6 تا 10.2 سانتی‌متر (3.0 تا 4.0 اینچ) است.

با این حال، باید توجه داشت که اندازه آلت تناسلی مردان بسیار متغیر است و ممکن است بین افراد متفاوت باشد. همچنین، اندازه آلت تناسلی مردان نباید به عنوان شاخصی برای سنجیدن توانایی جنسی یا جذب پارتنر در نظر گرفته شود.

اندازه آلت و رضایت شریک جنسی

تحقیقات مختلف درباره رابطه اندازه آلت تناسلی و رضایت شریک جنسی، تقریبا همگی به این نتیجه رسید‌ه‌اند که چنین ارتباطی وجود ندارد و تاثیر اندازه آلت در رضایت جنسی چندان زیاد نیست.

متخصصانی که در زمینه سلامت جنسی تحقیق می‌کنند، بیان می‌دارند: شاید برای بعضی مردان عجیب باشد اما بیشتر زنان توجه چندانی به سایز آلت تناسلی مردان ندارند و این موضوع در تحقیقات متعدد به اثبات رسیده است.

به گفته این پژوهش گران، در رابطه جنسی برای زنان، رمانتیک بودن، نرم خویی و ملایمت و توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنان، بسیار بیشتر از اندازه آلت تناسلی اهمیت دارد.

در نتیجه تحقیقات به دست آمده، بیش از ۸۵ درصد زنان از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند.

تاثیر مشکل نعوظ در سایز آلت تناسلی آقایان

بسیاری از افراد تصور می کنند که مشکلات نعوظ، فقط مربوط به افراد مسن می شود، اما در واقع مشکل نعوظ در جوانی هم وجود دارد.

مطابق با آمار، اختلال نعوظ، ۸% از مردان ۲۰ تا ۲۹ ساله و ۱۱% از مردان ۳۰ تا ۳۹ ساله را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین داده ها حاکی از آنست که تعداد افراد زیر ۴۰ سالی که به دنبال درمان مشکل اختلال نعوظ هستند، روز به روز در حال افزایش است.

بسیاری از عواملی که منجر به اختلال نعوظ می شوند، در هر سنی می توانند رخ دهند. این عوامل خطر، شامل عوامل احساسی و فیزیکی می شود که هردوی آنها برای فعالیت جنسی بسیار مهم هستند.

مشکلات نعوظ در آقایان به خصوص در سنین پیری و یا افراد دارای بیماری دیابت، قابل درمان می باشند. دارو ها و مکمل های غذایی این مشکل را بر طرف می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید ازمشاوره رایگان پزشک داروخانه اینترنتی پرتو دارو استفاده نمایید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز ساخته شده است.